English

اجازه هیچ‌گونه احتکاری را نخواهیم داد

معاون اقتصادی استاندار هرمزگان هدفمندی یارانه‌ها را به سود دولت و مردم دانست و گفت: کانال‌های توزیع کالاهای اساسی کنترل می‌شود و اجازه هیچ‌گونه احتکاری را نخواهیم داد.

اجازه هیچ‌گونه احتکاری را نخواهیم داد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی فیروزی معاون اقتصادی استاندار هرمزگان در نشست عصر امروز که با حضور مدیران اقتصادی استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: بیشترین حجم یارانه در حوزه کالاهای اساسی توزیع می‌شود و همین امر منجر شده تا بسیار از کالاهای اساسی تا دو برابر اندازه مصرف توصیه‌ شده توسط سازمان‌های جهانی توزیع شود.
فیروزی بیان داشت: قیمت آرد بین ایران و سایر کشورهای همسایه به میزان قابل‌توجهی تفاوت وجود دارد و شاید مسئله قیمت آرد را به‌راحتی نتوانیم کنترل کنیم یا اینکه شاید دست واسطه‌ها و قاچاقچیان کالا در این امر مهم دخیل باشد، به همین منظور اصلاح قیمت‌ها در توزیع کالای اساسی مدنظر بوده است.
وی تصریح کرد: این مسئله بدین معنا نیست که ما در استان هرمزگان، فقط از دور نظاره‌گر مسائل و مشکلات هستیم، بلکه دستگاه‌های اجرایی متعدد شامل سازمان صمت، جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار به این اصل مهم ورود پیدا کردند.
معاون اقتصادی استاندار هرمزگان عنوان کرد: چالش روغن تنها مختص استان هرمزگان نیست و طی چهار روز گذشته اقدامات مهمی برای تأمین کالاهای اساسی ازجمله روغن در استان به وقوع پیوست و کانال‌های توزیع کالاهای استان کنترل شده و اجازه هیچ‌گونه احتکاری را نخواهیم داد.
وی گفت: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان هرمزگان، توزیع روغن به مقدار قابل‌توجه است و در هیچ‌یک از انواع کالاهای اساسی کمبود نداریم.
فیروزی در پایان ابراز داشت: طبق بخش‌نامه‌ای که از سمت تهران اعلام شده است، قیمت نان افزایش پیدا نخواهد کرد، بلکه هدفمندی یارانه به دست مصرف‌کننده نهایی به شیوه جدیدی اتفاق خواهد افتاد و این هدفمندسازی یارانه‌ها به نفع مردم و کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه