English

طرح سوال احمد مرادی از وزیر راه و شهرسازی نتیجه داد

پیرو طرح سوال نماینده مردم هرمزگان در مجلس از وزیر راه و شهرسازی درخصوص نحوه پیشرفت دو بانده شدن مسیر «کهورستان به لار»، دستورات لازم توسط معاون وزیر جهت تسریع در اجرای عملیات صادر شد.

طرح سوال احمد مرادی از وزیر راه و شهرسازی نتیجه داد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پیرو طرح سوال نماینده مردم هرمزگان در مجلس از وزیر راه و شهرسازی درخصوص نحوه پیشرفت دو بانده شدن مسیر «کهورستان به لار»، دستورات لازم توسط معاون وزیر به شرح زیر جهت تسریع در اجرای عملیات صادر شد.
مطالعات قطعات انجام نشده حوزه هرمزگان به طول ۵۶ کیلومتر محور کهورستان به لارستان تصویب شده در کمیته فنی اداره کل هرمزگان به شرکت ساخت ارسال و ظرف مدت یک ماه آینده مناقصه این محور به اضافه قطعات مانده اجرا نشده حوزه لارستان توسط شرکت ساخت انجام شد.
قیر پروژه بهسازی محور خوش هنگام به سیاهو در دست اجرای اداره کل راه و شهرسازی استان توسط سازمان راهداری تامین شود.
برای اجرای تقاطع غیر همسطح میدان سایت واقع در ورودی غرب بندرعباس به سمت شهید رجایی شرکت ساخت و سازمان راهداری و استان، به صورت مشارکتی به صورت یک سوم تامین اعتبار و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان پروژه اجرایی شد و اعتبار سازمان راهداری در انتها پرداخت می شود.
محور گهکم به داراب از محل طرح ملی بزرگراه شیراز-فسا-داراب-گهکم برای اجرای مانده محور سال جاری شرکت ساخت ۲۰ میلیارد تومان تخصیص به استان اختصاص شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه