English

تملک ۷۶ غرفه میدان شهید مطهری قم با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریالی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تملک ۷۶ غرفه میدان شهید مطهری قم با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریالی خبر داد.

تملک ۷۶ غرفه میدان شهید مطهری قم با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای آزادسازی میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری اظهار داشت: از سال ۱۳۹۸ تاکنون، سازمان میادین در مجموع با صرف اعتباری بالغ‌بر ۳۲۰ میلیارد ریال؛ نسبت به تملک ۷۶ غرفه میدان میوه و تره شهید مطهری اقدام کرده است.

وی از جدّیت و عزم راسخ سازمان میادین و ادامه اجرای این پروژه خبر داد و افزود: بنا داریم باقی تملکات را انجام دهیم و از صنوف فعال خواهشمندیم هرچه سریع‌تر نسبت به فروش این واحدها اقدام نمایند تا این فضاها تبدیل به اماکن مطلوب و موردنیاز مردم شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم معضل میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری را وجود مشاغل عمومی خُرده‌فروش دانست و ابراز کرد: میدان شهید مطهری شاهراه ارتباطی شهر قم محسوب می‌شود و از نگاه زائر و مجاور با مشکلات مانند بلاتکلیفی همراه است؛ حال‌آنکه با راه‌اندازی و استقرار مراکز میوه‌فروشی و خُرده‌فروشی در تمام سطح شهر دیگر الزامی به فعالیت واحدهای فعال این مجموعه وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه