English

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمانشاه:

تجهیز امکانات کانون مساجد می‌تواند بخش اعظمی از نیازهای بچه های مسجد را رفع کند

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمانشاه گفت: به دنبال این هستیم که سالن جلسات ستاد هماهنگی کانونهای مساجد کرمانشاه را به سینما تبدیل کنیم تا کودکان و نوجوانان بتوانند در این محیط فیلم های خوب دیده و هزینه های سنگین سینما رفتن را متحمل نشوند.

تجهیز امکانات کانون مساجد می‌تواند بخش اعظمی از نیازهای بچه های مسجد را رفع کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کانون مساجد استان کرمانشاه، حجت الاسلام کلات پور که در آیین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان و  کانون‌های رابط فهما -فرهنگی هنری مساجد ایران به میزبانی کرمانشاه سخن می گفت، ابراز داشت: در حال حاضر ۵۸۰ کانون مساجد در سطح استان با فعالیت بیش از ۳۳ هزار نفر مشغول به خدمات رسانی هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فعالیت خوب کانون‌های مساجد استان کرمانشاه توانسته گام های مثبتی را به مردم محوری کردن حضور در مساجد بردارد، خاطرنشان ساخت: این کانون ها و اعضای آنها توانستند در رویداد فهما ۱۴۰۰ ورود کرده و بیش از ۴۰ برنامه را اجرایی کرده که حاصل این تلاش ها کسب رتبه چهارم کشور برای استان کرمانشاه بوده است.

وی تصریح کرد: در ایام سخت کرونا تصمیم براین گرفته شد که فعالیت ها در فضای مجازی پیگیری شود و زیرساختی به اسم سایت "بچه های مسجد" راه اندازی شد و از طریق آن ۳۶ هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در سراسر کشور با بیش از سه میلیون عضو به یکدیگر متصل شدند.

وی افزود: در این سامانه اعضا توانستند به تبادل افکار و ایده ها و برنامه های خود بپردازند که همین امر موجب رونق فعالیت کانون های مساجد کشور شد.

کلات پور با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با جدیت در دستور کار ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار دارد، گفت: در همین راستا به دنبال این هستیم که همین سالن جلسات ستاد هماهنگی کانونهای مساجد را به سینما تبدیل کنیم تا کودکان و نوجوانان بتوانند در این محیط فیلم های خوب دیده و هزینه های سنگین سینما رفتن را متحمل نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه