English

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در اهواز برگزار شد

اجتماع بزرگ "امام رضایی ها" پنجشنبه شب در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و امام هشتم حضرت امام رضا(ع) در حسینیه شهدای اهواز برگزار شد.

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، در این اجتماع بزرگ که قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان کلانشهر اهواز حضور داشتند شرکت کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی و اسلامی اهانت به مقدسات اسلامی توسط مزدوران استکبار جهانی را به شدت محکوم کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این اجتماع گفت: دشمن با جنگ روانی و رسانه‌ای و هزینه‌های زیاد، اسلام هراسی را در دنیا ترویج می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد با اشاره به اینکه دشمن و مزدوران و عوامل داخلی آنان با این ترفندها و اهانت‌ها راه به جایی نخواهند برد افزود: ملت ایران به مقدسات اسلامی به ویژه امامان معصوم (ع) عشق می‌ورزد و کسانی که با ساختن فیلم های مومن و ضداسلامی سعی می‌کنند اعتقادات مردم را سست کنند به اهداف خباثت آمیز و پلید خود نخواهند رسید.

وی گفت: مردم با این اجتماع عظیم سیاسی، یک تودهنی به ایادی استکبار جهانی زدند و نشان دادند در مقابل توطئه‌ها و اهانت کنندگان به دین و مقدسات اسلامی بی‌تفاوت نیستند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: آنها که فیلم ضدمقدسات اسلامی می‌سازند مورد خشم و غضب امت اسلامی هستند و جایی نزد افکارعمومی مردم ندارند.

شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعارهایی خواستار برخورد قانونی با اهانت کنندگان به مقدسات و باورهای اعتقادی مردم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه