English

فراخوان مددجویان بهزیستی برای بهره‌مندی از آب، برق و گاز رایگان

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: سامانه پیشخوان مجازی، به گونه‌ای طراحی شده که مددجویانی که سواد خواندن و نوشتن داشته باشند میتوانند شخصا در این سامانه ثبت نام کنند.

فراخوان مددجویان بهزیستی برای بهره‌مندی از آب، برق و گاز رایگان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی مددجویان بهزیستی در خبری اعلام کرد: مددجویان بهزیستی برای ثبت نام در فراخوان بهره‌مندی از آب، برق و گاز رایگان یک هفته فرصت دارند.

فیروزی در ادامه این خبر افزود: مددجویان بهزیستی خراسان رضوی تا پایان خردادماه فرصت دارند در سامانه الکترونیکی معافیت از پرداخت هزینه انرژی مصرفی خانوار اقدام کنند و استفاده از آب، برق و گاز رایگان در صورتی میسر است که مددجویان، الگوی مصرفی تعیین شده از سوی وزارت نیرو و وزارت نفت را رعایت کنند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: برای ثبت نام مددجویان، سامانه‌ای به نشانی Sam.behzisti.net طراحی شده است و مددجویان متقاضی نیازی به رفتن به دفاتر پیشخوان دولت را ندارند و میتوانند مستقیما در این سامانه ثبت نام کنند.

وی در ادامه متذکر شد: سامانه پیشخوان مجازی، به گونه‌ای طراحی شده که مددجویانی که سواد خواندن و نوشتن داشته باشند میتوانند شخصا در این سامانه ثبت نام کنند و در صورت داشتن مشکل در ثبت نام یا نداشتن عضوی در خانواده که قادر به این کار باشد میتوانند به کافینت‌ها مراجعه نمایند.

فیروزی تاکید کرد: بر اساس ابلاغ بودجه ۱۴۰۱ وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو مکلف شده‌اند تعرفه‌ها را به گونه‌ای اصلاح کنند که مددجویان بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف، بتوانند از انرژی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: ثبت نام در سامانه برای بهره‌مندی از انرژی رایگان، فقط خاص مستمری بگیران نیست و همه‌ی مددجویانی که در سامانه ارمغان بهزیستی پرونده ثبت شده دارند می توانند از این یارانه برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: اطلاعات ورودی در این سامانه، در هر شهرستان باید توسط بهزیستی شهرستان تأیید و سپس به استان ارسال شود و استان پس از بررسی نهایی و تطبیق ثبت‌نام‌کنندگان با پرونده‌های موجود مددجویان، نتیجه را به سازمان بهزیستی کشور ارسال می‌کند.

وی یادآور شد: همچنین سامانه ticketing.behzisti.gov.ir از سوی  سازمان بهزیستی برای پاسخگویی به سؤالات، ابهامات و مشکلات متقاضیان از طریق ارسال تیکت، طراحی شده و آماده‌ی دریافت تیکت‌های کاربران میباشد.

فیروزی خاطرنشان کرد: راهنمای استفاده از سامانه ثبت نام برای بهره‌مندی از هزینه انرژی رایگان در پورتال بهزیستی خراسان رضوی به نشانی http://behzisti-kh.ir در منوی قوانین، دستور العمل‌های عمومی قابل دسترسی میباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه