English

کاهش سرعت باد در مناطق دریایی هرمزگان

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز در مقایسه با روز‌های گذشته از شدت باد‌های جنوب شرقی در مناطق دریایی استان کاسته شده است.

کاهش سرعت باد در مناطق دریایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابراعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، در ساعات بعدازظهر امروز شدت باد جنوب غربی در محدوده تنگه هرمز افزایش می‌یابد و دریا در این نواحی کمی متلاطم می‌شود.
به گفته اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز رگبار موقتی باران و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد در بشاگرد با احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی پیش بینی می‌شود.
براساس تحلیل نقشه های هواشناسی هرمزگان، در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب در برخی نقاط مرکزی احتمال رعد و برق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد و وقوع گردوخاک موقتی وجود دارد.
باتوجه به صدور هشدار هواشناسی هرمزگان، در روز‌های پنجشنبه و جمعه مناطق فراساحل جزیره لاوان به سمت غرب با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی مواج و توصیه می‌شود ضمن خودداری از تردد شناور‌های سبک در غرب جزیره لاوان، رفت و آمد کشتی‌های تجاری به سمت بوشهر و خوزستان با احتیاط صورت پذیرد.
شایان ذکر است از لحاظ دمایی به تدریج تا اوایل هفته آینده روند افزایشی دما در استان مورد انتظار است و اوایل هفته آینده گرمای هوا در مناطق شرقی استان با کاهش رطوبت نسبی همراه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه