English

طی یک عملیات موفق؛

کشف ۹۰ هزارلیتر سوخت قاچاق در آب های کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ماموران پایگاه دریابانی در گشت های مداوم دریایی موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت در ۳۵ مایلی آب های جزیره را متوقف و ۶ متهم را دستگیر کنند.

کشف 90 هزارلیتر سوخت قاچاق در آب های کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۹فروند شناور حامل ۱۶۲هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شده و ۵۲نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده اند.

وی اضافه کرد: ماموران حین بازرسی از این شناور باری موفق به کشف حدود ۹۰هزار لیتر سوخت غیرمجاز را کشف کردند و پرونده این کالای قاچاق تشکیل و به همراه متهمان تحویل نهادهای قضایی داده شده است.

سرهنگ جمالی افزود: متهمان در حین توقیف و به محض مشاهده ماموران اقدام به تخلیه بخشی از سوخت در دریا کرده و باعث ضررو و زیان به محیط زیست شده اند که گزارش و مستندات این موضوع نیز برای تشکیل پرونده شکایت به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

این مقام انتظامی در جزیره کیش عنوان کرد: امسال میزان کشفیات قاچاق سوخت توسط ماموران دریابانی این فرماندهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه مبارزه بی امان با قاچاق سوخت و کالا از اولویت های ماموران این فرماندهی است یادآور شد: میزان سوخت تمام شناورهای باری و صیادی مشخص بوده و ماموران دریابانی و انتظامی موظف هستند که حسن بازرسی سوخت مازاد آن ها را توقیف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه