English

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد در دیدار با مدیر کل امور مالیاتی:

مالیات باید از درآمد پرداخت شود نه از جیب کسبه

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد در دیدار با مدیر کل امور مالیاتی استان بر قانونمند بودن کسبه و بازاریان یزدی برای پرداخت مالیات بر اساس درآمد و نه از درآمدی که کسب نکرده اند، تاکید کرد.

مالیات باید از درآمد پرداخت شود نه از جیب کسبه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد در این دیدار با علی خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی یزد بیان کرد: مالیاتی که از کسبه دریافت می شود باید بر اساس درآمد باشد نه اینکه بازاری از دخل مغازه، جیب خود یا از اصل سرمایه مالیات برای درآمدی که کسب نکرده، بپردازد.

وی تاکید کرد: بازاریان تازه دوره دوساله کرونا، این سالهای سخت و بدون درآمد و بی رونقی بازار را پشت سر گذاشتند و هنوز از این بحران کمر راست نکرده اند و بازار هنوز جان نگرفته است که یک باره با دستور العمل وصول مالیاتی مواجه شدند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد درباره پیگیری های قانونی برای حمایت از اصناف در مورد پرداخت مالیات اظهار کرد: درخواستی جهت تعویق  یکساله قانون وصول مالیات ١٤٠٠ با ملاک دستگاه های کارت خوان توسط نمایندگان اصناف به مجلس ارائه شده است.

حسنی اظهار امیدواری کرد: نمایندگان مجلس با درخواست اصناف کشور موافقت نمایند.

وی از مدیر کل امور مالیاتی استان با توجه به تعامل خوب با اصناف تقدیر و تشکر کرد و افزود: تعامل خوبی بین اداره کل امور مالیاتی با اتاق اصناف وجود دارد و مدیرکل امور مالیاتی استان برای تعامل با بازاریان ابراز تعامل کردند و ایشان و کارشناسان اداره کل امور مالیاتی استان آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات بازاریان در صورت نیاز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه