English

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد از فردا در نواحی مرکزی و جنوبی استان نیز شاهد کاهش قابل ملاحظه دما هستیم و بر همین اساس تا آخر هفته، شاهد استقرار هوای خنک در سطح استان خراسان رضوی خواهیم بود.

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: بر اساس تحلیل نقشه های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره، روند کاهش دما در سطح استان خراسان رضوی از امروز و در نواحی شمالی استان آغاز شده است.

اثمری در ادامه اضافه کرد: از فردا در نواحی مرکزی و جنوبی استان نیز شاهد کاهش قابل ملاحظه دما هستیم و بر همین اساس تا آخر هفته، شاهد استقرار هوای خنک در سطح استان خراسان رضوی خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: دمای هوای شهر مشهد طی روز گذشته بین ۲۲ تا ۳۹ درجه سانتیگراد در نوسان بود و امروز نیز با ۲ درجه کاهش در خنک‌ترین ساعات به ۲۰ و در گرم‌ترین ساعات به  ۳۷ درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی متذکر شد: این در حالی است که دمای هوای مشهد فردا ۳۱ درجه بالای صفر پیش بینی شده است و طی ۲۴ ساعت گذشته، پدیده غالب در سطح استان، وزش باد بود که بر اساس اطلاعات به دست آمده، بیشترین میزان سرعت وزش باد از سرخس با ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: امروز و تا آخر هفته وزش باد ادامه دارد که در نواحی شرقی و جنوبی استان، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال خسارت پیش بینی می‌شود.

اثمری در خاتمه خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هوا ی ۱۷ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۵ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه