English

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی تنکابن خبر داد؛

توزیع ۳۸۰۰ تن نهاده به دامداران تنکابنی

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی تنکابن از توزیع سه هزار و 815 تن انواع نهاه های دامی با قیمت یارانه ای بین دامداران این شهرستان خبر داد.

توزیع 3800 تن نهاده به دامداران تنکابنی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عبداله غلامپور اظهار داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان صنعت دام و کاهش هزینه های تولید، سه ماه نخست امسال 3 هزار و 815 تن نهاده دامی با قیمت یارانه ای بین دامداران شهرستان تنکابن توزیع شد.

وی ادامه داد: این نهاده ها شامل 900 تن جو، هزار و 400 تن سبوس، هزار و 415 تن کنسانتره، 100 تن سویا و 500 تن ذرت بود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن با بیان اینکه ملاک شناسایی، تشخیص و توزیع نهاده‌های دامی بین دامداران هویت گذاری و پلاک کوبی دام‌هاست، افزود: دامداران برای خدمات رسانی بهتر، دام‌های خود را هویت دار و کد یکتای دامداری دریافت کنند تا بتوانند از نهاده‌های دامی دولتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از کنسانتره و مکمل در خوراک دام و طیور در روند پرورش دام و طیور تأثیر بسزایی دارد و باعث می شود بیشترین بازدهی در دامداری ها و مرغداری ها وجود داشته باشد، گفت: بهبود شیر تولید شده، افزایش چربی شیر، بهبود گوشت دام، بهبود عملکرد تولید مثل، تأمین اسید آمینه برای طیور، تأمین مواد معدنی ضروری برای رشد بدن و تأمین ویتامین ها از مزیت های استفاده از مکمل در جیره غذایی دام و طیور است.

غلامپور با بیان اینکه نهاده های دامی از طریق پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی مازندران تأمین و با نظارت مستمر کارشناسان بهبود تولیدات دامی این مدیریت توزیع شد، بیان داشت: این شهرستان دارای هزار و 723 واحد دامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه