English

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

برنامه ریزی برای توسعه تکمیلی صنایع حوزه نفت و گاز در استان انجام می شود

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، پیش از ظهر امروز در نشست استاندار ایلام با مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، اظهار داشت: برنامه ریزی برای توسعه تکمیلی صنایع حوزه نفت و گاز در استان انجام می شود.

برنامه ریزی برای توسعه تکمیلی صنایع حوزه نفت و گاز در استان انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محسن خجسته مهر با بیان اینکه استان ایلام هم غنی و قوی است، ابراز کرد: امید است در راستای سیاست های دولت سیزدهم، تحولی در استان ایجاد و هم یک توسعه ما رقم و اقتصاد نفت و گاز را افزایش دهیم.

وی افزود: عمده ذخایر نفت و گاز ما در استان ایلام است، حدود ۳۵ میلیارد بشکه نفت درجا در مخازن نفتی داریم، حدود ۱۵ میدان نفتی و گازی در استان وجود دارد که پتانسیل تولید فوق العاده ای دارد.

وی با بیان اینکه تمام میادین مشترک استان ایلام تعیین تکلیف شده است، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه جهت طرح توسعه میادین دهلران هم انجام شده است و حدود یک و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری توسعه میادین مشترک است و در مجموع سرمایه گذاری که در طرح های توسعه شامل دانان، دال پری، چشمه خوش، پایدار شرق، بابا قیر و به اضافه ان. جی. ال ۳۱۰۰ در حدود ۵ میلیارد دلار در این استان است.

خجسته مهر با بیان اینکه در راستای تربیت نیروی متخصص در حوزه نفت و گاز حدود ۲۰۰ نفر از جوانان ایلامی تحت آموزش های تخصصی قرار می گیرند، ابراز کرد: در حوزه پرداخت حوزه مسئولیت های اجتماعی صنایع شرکت های نفت و گاز در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و هر صورت وضعیتی که هست این مبالغ به استان پرداخت می شود.

وی بیان کرد: در حوزه اربعین حسینی نیز با توجه به اینکه استان ایلام قدمگاه زوار اربعین حسینی است، در راستای خدمت رسانی به زوار تجهیزات لجستیکی و موکب هایی در مرز مهران با مشارکت شرکت ملی نفت راه اندازی می شود.

مدیرعامل شرکت نفت ایران یادآور شد: پیمانکاران حوزه های نفت و گاز در استان ایلام ملکف هستند که نسبت به افتتاح حساب در استان و آنهم حساب فعال اقدام کنند و این یک تکلیف برای پیمانکاران است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه