English

درخواست شهردار نجف آباد از وزیر کشور؛

تسریع و تسهیل تصویب طرح های تفصیلی شهرها

شهردار نجف آباد دستور مساعدت در جهت تسریع و تسهیل در امر تهیه و تصویب طرح های تفصیلی شهرها با تعیین کاربری های پیشنهادی را از وزیر کشور درخواست کرد.

تسریع و تسهیل تصویب طرح های تفصیلی شهرها

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عبدالرسول امامی در جلسه نکوداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها و به منظور تبیین سیاست‌ها و راهبردهای وزارت کشور در حوزه مدیریت شهری در ساختمان وزارت کشور برگزار شد، بعنوان سخنران درخواست هایی از وزیر کشور بدین شرح مطرح نمود و خواستار مشمولیت قانون مدیریت خدمات کشوری و تخصیص آن به کارمندان شهرداری ها شد.

 وی بیان داشت: عدم وجود مقررات خاص استخدامی در شهرداری ها موجب شده در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از کارمندان با سابقه طولانی خدمتی به صورت قراردادی مشغول به کار باشند و به دلیل عدم تبدیل وضعیت دچار بی انگیزگی شوند و تاکنون مطالبات به حق ایشان عملی نشده.

امامی افزود: افزایش حقوق ۱۰ درصدی کارمندان در ابتدای سال باعث شده فشار زیادی بابت تامین معاش متحمل شوند و همچنین در ادامه خواستار اصلاح و بازنگری در قوانین و ضوابط و شرایط جدید کشور شد.

از دیگر درخواست های ایشان دستور مساعدت در جهت تسریع و تسهیل در امر تهیه و تصویب طرح های تفصیلی شهرها با تعیین کاربری های پیشنهادی بود.

شهردار نجف آباد درخواست ایفای نقش آفرینی شهرداری ها در قیمت منطقه بندی و ارزش معاملاتی ساختمان که مبنای محاسبه عوارض شهرداری هاست شد و در مورد قانون ارزش افزوده،فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهر ها و استقلال سازمان های تابعه شهرداری ها به ایراد سخن پرداخت.

قابل ذکر است نظر به اهمیت جایگاه و کارکرد شهرداری ها و دهیاری های کشور در ارائه خدمات عمومی جهت اداره امور محلی و با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری ها و دهیاری ها و ارتقای منزلت خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی و همچنین هم افزایی و همدلی و تعامل مردم با مدیریت محلی، شورای فرهنگ عمومی روز ۱۴ تیرماه را در تقویم رسمی کشور با عنوان روز شهرداری و دهیاری نامگذاری نمود.

گفتنی است؛ به مناسبت نکوداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها و به منظور تبیین سیاست‌ها و راهبردهای وزارت کشور در حوزه مدیریت شهری نشست هم اندیشی شهرداران شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با حضور مقام عالی وزارت کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) ساختمان وزارت کشور برگزار شد.

شهرداری نجف آباد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه