English

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ولایت فقیه، مردم و شهدا ارکان اقتدار ایران هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران دشمن را انگشت به دهان گذاشته است، ولایت فقیه، مردم در صحنه و شهدا سه مولفه اصلی اقتدار ایران هستند.

ولایت فقیه، مردم و شهدا ارکان اقتدار ایران هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در قم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اکنون دارای یکی از قدرتمندترین پدافندهای هوایی جهان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: مقام معظم رهبری در زمان کنونی ما مصداق همان صراط مستقیمی است که هر روز آن را سوره حمد در نمازهای یومیه می خوانیم.

امیر حیدری یادآور شد:  انقلاب اسلامی با اقتدا به مکتب عاشورا، پرچم اسلام و ارزش های اسلامی را با خود حمل می کند تا آن را بدست صاحب اصلی تحویل دهد.

وی با اشاره به دیدار اخیر رییس جمهور ترکیه و روسیه با مقام معظم رهبری، عنوان داشت: مقام معظم رهبری در این دیدارها با قدرت و حکمت برخی از اقدامات این دو کشور را تایید و برخی دیگر را رد می کردند و با اقتدار نسبت به جلوگیری از تغییر مرزهای منطقه تاکید داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: سرداران انقلاب اسلامی محور مقاومت و اسلام ناب محمدی را با جانفشانی های خود تا مرزهای مدیترانه پیش بردند که طی قرون گذشته کم سابقه بوده است.

وی افزود: ارتش و سپاه در مسیر ولایت لحظه ای از ارزش ها و آرمان های انقلاب فاصله نگرفته و نسبت به ابتدای انقلاب با اقتدار و قدرت بیشتر در زیر سایه مقام معظم رهبری مسیر اقتدار ملی را دنبال می نماید.

سومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی در قم در قالب سومین کنگره ملی شهدای استان قم شامگاه چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در قم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه