English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

نشت گاز و رفع فوری آن مهمترین فرآیند و خط قرمز شرکت گاز استان اصفهان است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: نشت گاز و رفع فوری آن مهمترین فرآیند وخط قرمز شرکت گاز استان اصفهان است.

نشت گاز و رفع فوری آن مهمترین فرآیند و خط قرمز شرکت گاز استان اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم عسکری در نشست هم افزایی با معاون عمران شهری شهرداری کلان شهر اصفهان گفت: گاز طبیعی یکی از اصلی ترین زیرساخت های توسعه اشتغال، اقتصاد و رفاه استان است وتعامل سازنده این دو مجموعه نقش بسیار مهمی در عمران و آبادانی شهر دارد.

وی بر همکاری و تعاملات سازنده  شرکت گاز و شهرداری در راستای خدمات عمرانی تاکید کرد و گفت: همکاری بیشتر در جمع آوری شیرهای پیاده رو، برای پیشگیری از نشت گاز و  جلوگیری از حوادث، یکی از مهمترین فعالیت های این شرکت است که بایستی با همکاری  هرچه بیشتر شهرداری انجام گیرد.

این مقام مسئول، با تاکید بر اینکه نشت گاز و و رفع فوری آن  مهمترین فرآیند وخط قرمز شرکت گاز استان است، افزود: در مواقع نشت گاز انتظار داریم مجوز حفاری توسط شهرداری درمناطق مختلف با تماس تلفنی در اسرع وقت صادر گردد تا عوامل تعمیرات بتوانند، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نشت گاز اقدام نموده و از حوادث پیشگیری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، ضمن تاکید ویژه بهینه سازی تجهیزات مصرف کنندگان و مصرف بهینه گاز طبیعی با اشاره به نقش مهم و حیاتی گاز طبیعی درتولید اشتغال زایی، عمران و رفاه و بهداشت مردم، گفت: این انرژی ارزشمند و پاک در کاهش آلودگی محیط زیست بسیار موثر است.

وی، با اشاره به توزیع سالانه 22میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سه بخش خانگی، صنعتی وعمومی استان در بستر بیش از 27 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی، یک و میلیون و112 هزار انشعاب بیش از 3هزار ایستگاه و تاسیسات گازرسانی بیان داشت: نگهداری از این حجم تاسیسات و زیرساخت های گازرسانی بسیار مهم، استراتژیک است که از طریق همکاری و هم افزایی شهرداری ها و سایر دستگاه های خدمت رسان است میسر می گردد.

در ادامه کشاورز راد معاون عمران شهری شهرداری نیز گزارش مبسوطی از خدمات شهرداری ارائه و از همکاری و تعامل شرکت گاز با شهرداری کلان شهر اصفهان تقدیر نمود.

شرکت گاز اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه