English

گزارش تصویری مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری هوشنگ ابتهاج در رشت

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج صبح امروز در شهر رشت برگزار شد.

گزارش تصویری مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری هوشنگ ابتهاج در رشت

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر هوشنگ ابتهاج از ساعت ۸ صبح در باغ محتشم (پارک شهر) مقابل پردیس دانشگاه گیلان با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان با این هنرمند فرهیخته برگزار شد. 

هوشنگ ابتهاج، شاعر مشهور ایرانی، روز ۱۹ مرداد ماه از دنیا رفت، چند روز پس از درگذشت او خانواده‌اش اعلام کردند، می‌خواهند پیکر او را به ایران منتقل کنند تا در زادگاهش به خاک سپرده شود. 

پیکر شاعر نامی امیر هوشنگ ابتهاج ه. ا. سایه صبح روز جمعه چهار شهریور ماه با حضور علاقه‌مندان شعر و ادب فارسی در محوطه تالار وحدت تشییع و به سمت شهر رشت زادگاه وی بدرقه شد. 

بیشتر بخوانید:

پیکر سایه در سرزمین مادری آرام گرفت +تصاویر

ابتهاج متولد ۱۳۰۶ شمسی در رشت بود. «سراب»، «سیاه‌مشق»، «تا صبح شب یلدا»، «یادگار خون سرو» و «تاسیان» از جمله آثار او هستند، ابتهاج متخلص به «هـ. الف سایه»، از شاعران متبحر معاصر است که هم در قالب‌های کلاسیک مانند غزل و مثنوی شعر دارد و هم در قالب‌های نو.

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشت

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشت

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشت

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشتمراسم تشییع پیکر و خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج در رشت

آیا این خبر مفید بود؟
عکاس:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه