English

استاندار البرز از اتخاذ تصمیم ویژه برای زدودن فقر درمانی و آموزشی در استان خبر داد

استاندار البرز گفت: این استان در سرانه های بهداشتی، درمانی ، آموزش و پرورش با فقر و ضعف جدی مواجه است که در سفر استانی رییس جمهور تصمیم ویژه اتخاذ شده و در حال اجرا است.

استاندار البرز از اتخاذ تصمیم ویژه برای زدودن فقر درمانی و آموزشی در استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری موج البرز ، مجتبی عبداللهی روز شنبه در دیدار با رییس کل دادگستری ، دادستان کرج و معاونان دستگاه قضا استان البرز به مناسبت هفته دولت افزود: رویکرد دولت سیزدهم در خصوص محرومیت زدایی در البرز نیز نمود بارزی داشته چراکه در سفر رییس جمهور  به استان، ۱۷۸ توافق بزرگ با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان محقق شد.

استاندار البرز تاکید کرد: کسب رضایتمندی مردم را در راس امور قرار داده ایم و برای نیل به اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. وی با اشاره به سیاست های کلان کشور، افزود: موضوعات عدیده ای با گذشت یک سال از روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم پیگیری شده و دولت در مباحث بزرگ و جدی برای ساماندهی و جبران کمبودها ورود کرده است.

عبداللهی یادآورشد: روابط بین المللی ایران اسلامی گسترده تر شده و تبادلات تجاری جان تازه ای گرفته است. استاندار البرز گفت: به واسطه این امر و با تخصیص اعتبارات، زیرساخت های عقب مانده استان تا حدود زیادی ارتقا خواهد یافت.

عبداللهی افزود: جای خرسندی دارد که مجموعه سه قوه در سطح کلان و همچنین  در استان البرز تعامل بسیار خوبی با هم دارند و تحت زعامت مقام معظم رهبری و همه زیر پرچم ایران اسلامی، خدمتگزار مردم هستیم.

استاندار البرز بیان داشت: استان ویژگی ها و مسایل خاصی دارد که همراهی ها و هم افزایی خوبی که صورت گرفته درصدد رسیدگی به موضوعات هستیم. وی افزود: قرارگاه های تخصصی با اهداف مشخص در استان شکل گرفته که دستگاه قضا نیز در این راستا مسئولیت پذیرفته اند و در حال پیشرفت های محسوسی هستیم.

استاندار البرز گفت: قدردان همراهی های دستگاه قضا در استان هستیم چراکه در مباحث مربوطه با جدیت ورود کرده و ثمربخش بوده اند. وی افزود: به تبعیت از رییس جمهور و با الگو گرفتن از رفتار کاری و حرفه ای آیت الله رئیسی ، شبانه روزی در تلاش هستیم و دیدار های چهره به چهره با مردم را به بهانه های مختلف برقرار می کنیم بنابراین به صورت مستمر به نقاط مختلف استان می رویم و از نزدیک مطالبات مردمی و روند پروژه های استان را مورد نظارت قرار می دهیم.

وی افزود: دسترسی مردم به مسوولان استان را تسهیل کرده ایم تا مطالبات و نیازهای بطن جامعه را احصا کنیم و برای حل آنها اقدام کنیم.فاضلی رییس کل دادگستری استان البرز نیز با قدردانی از اقدامات دستگاه اجرایی در استان و برای تلاش های شبانه روزی استانداری البرز در مسیر توسعه، آبادانی، محرومیت زدایی، ساماندهی محله های کم برخوردار و حل مسایل اجتماعی، خدا قوت گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه