English

رئیس بنیاد مستضعفان استان کرمانشاه از مرز خسروی بازدید کرد

رئیس بنیاد مستضعفان استان کرمانشاه با حضور در شهرستان قصر شیرین، از بخش های مختلف پایانه مرزی خسروی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند عبور و مرور زوار از این مرز بین المللی قرار گرفت.

رئیس بنیاد مستضعفان استان کرمانشاه از مرز خسروی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان استان کرمانشاه روز گذشته در سفری کاری از مرز خسروی بازدید به عمل آورد و از نزدیک بر روند حرکت زوار اربعین از مرز بین المللی خسروی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، رئیس بنیاد مستضعفان استان با تعدادی از مردم و زائرین که در این پایانه حضور داشتند گفتگو کرد و دستورات لازم را جهت رفاه حال زائران صادر کرد.

گفتنی است که در جریان این بازدید مسئولین استان و مدیران پایانه مرزی خسروی نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تسهیل سفر اربعین و تردد زائران به رئیس بنیاد مستضعفان استان ارائه کردند و به تشریح برنامه ریزی ها برای ارتقاء خدمات و تکمیل زیرساخت ها طی روزهای آینده پرداختند.

بر اساس گزارش ارائه شده در حال حاضر 14 هزار متر مربع از 12 هکتار پایانه مرزی خسروی مسقف است و دو سالن جدا با امکانات گرمایشی و سرمایشی و سایر امکانات رفاهی برای رفت و برگشت زائران درنظر گرفته شده است.

همچنین امکانات بهداشتی در داخل و خارج پایانه فراهم شده و 58 گیت برای عبور زائران تدارک دیده شده است که هر یک از این گیت ها مجهز به اتاق جداگانه با امکانات و تجهیزات لازم است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه