English

رامین صادقی خبر داد؛

افزایش نظارت بر پایانه های مسافربری در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور جابجایی مسافران اربعین گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر پایانه های مسافربری استان افزایش می یابد.

افزایش نظارت بر پایانه های مسافربری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور جابجایی مسافرین اربعین و رعایت حقوق مصرف کنندگان، گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر قیمت بلیت ها با ادارات ذیربط در سطح استان اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: با عنایت به فرا رسیدن اربعین حسینی و اعزام کاروان های زیارتی به مقصد مرز مهران و افزایش تقاضا در پایانه های مسافربری،به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و رضایتمندی هم استانی ها، نظارتهای میدانی بر پایانه های مسافربری افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل می گوید: نظارت بر پایانه های مسافربری با مشارکت دستگاه های اجرایی استان از جمله سازمان صنعت،معدن و تجارت، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، اداره کل تعزیرات حکومتی، بازدیدهای مشترک با هدف نظارت بر پایانه ها و تنظیم بازار خدمات سفر برگزار می شود.

صادقی گفت: شهروندان می توانند هر گونه گرانفروشی در خصوص افزایش قیمت بلیط را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی(124) به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و یا شهرستانهای تابعه منعکس نمایند تا در اسرع وقت از طریق بازرسین این سازمان به موضوع رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه