English

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد؛

شناسایی ۴۴ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در بابل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از شناسایی 44 مورد تغییرکاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 570 مترمربع در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

شناسایی 44 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در بابل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده مدیر جهاد کشاورزی بابل با بیان اینکه سامانه تلفنی 131 با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی برای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است، اظهار داشت: شهریور ماه امسال توسط سامانه تلفنی 131 و اکیپ گشت حفظ کاربری اراضی کشاورزی شهرستان بابل 44 مورد تغییرکاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 573 مترمربع در اراضی کشاورزی این شهرستان شناسایی شد.

وی ادامه داد: این تغییرکاربری شامل 17 مورد احداث بنا به مساحت دو هزار و 390 مترمربع و 27 مورد دیوارکشی به طول 2 هزار و 183 متر بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل صدور اخطار تسلیمی را 30 مورد و مسافت پیموده شده خودروهای گشت را 209 کیلومتر اعلام کرد و گفت: با مراقبت مستمر و حضور فعال در عرصه های کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و اقدام به تغییرکاربری و تخریب اراضی برخورد می شود.

وی افزود: گشت ویژه 131 آماده هرگونه خبر و اطلاعات به صورت 24 ساعته دراین خصوص است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییرکاربری زمین های کشاورزی، مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی 131 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه