English

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

ارائه دوره های آموزشی متناسب با نیاز علمی روز مدیران و معلمان با مشارکت پارک علم و فناوری

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: ارائه دوره های آموزشی متناسب با نیاز علمی روز، ویژه مدیران و معلمان از جمله مواردی است که در تفاهم نامه با پارک علم و فناوری، به آن اشاره شده است.

ارائه دوره های آموزشی متناسب با نیاز علمی روز مدیران و معلمان با مشارکت پارک علم و فناوری

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مجید احمدی معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در گردهمایی سالانه مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی، در سالن جلسات پارک علم و فناوری شیراز ، با اشاره به راه اندازی دفتر پژوهش سرای آموزش و پرورش در پارک علم و فناوری اظهار کرد: امیداست با این گام جدیدی که در حوزه پژوهش سراها برداشته شد بتوانیم در عرصه ارتقای سطح علمی دانش آموزان حرکت کنیم.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با تشریح انعقاد تفاهم نامه های مختلف آموزش و پرورش با سایر نهاد ها در جهت ارتقای سطح تعلیم و تربیت، گفت: از جمله تفاهم نامه هایی که منعقد کردیم تفاهم نامه ای بود که در راستای شناسایی و هدایت استعدادها دانش آموزان با پارک علم و فناوری امضا شد.

احمدی خاطرنشان کرد: ارائه دوره های آموزشی متناسب با نیاز علمی روز، ویژه مدیران و معلمان از جمله مواردی است که در تفاهم نامه با پارک علم و فناوری، به آن اشاره شده است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس ادامه د اد: بر اساس سند تحول بنیادین و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب، آموزش مهارت های مورد نیاز روز جامعه در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

احمدی تصریح کرد: علاوه بر اسناد بالادستی موضوع مهارت آموزی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است. 

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: براین اساس آموزش مهارت های روز مورد نیاز جامعه به دانش آموزان، امری ضروری است.

وی با اشاره به حوادث و ناهنجاری های اجتماعی اخیر، گفت: امروزه ارتقای سطح آگاهی های دانش آموزان امری ضروری است و بخش های مختلف نظام تعلیم و تربیت باید آن را در دستور کار قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه