English

عضو شورای اسلامی شیراز خبر داد؛

برداشت مکانیزه و تحلیل هوشمند اطلاعات معابر شهر شیراز

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز، از برداشت مکانیزه و تحلیل هوشمند اطلاعات معابر این کلانشهر خبر داد.

برداشت مکانیزه و تحلیل هوشمند اطلاعات معابر شهر شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علی اکبر سلطانی عضو شورای اسلامی شهر شیراز در جمع خبرنگاران گفت: نگهداری از معابر شهری با استفاده از ابزارهای نوین باعث می‌شود روش نگهداری معابر به صورت مناسب تر و با هزینه کمتر انجام شود.

وی در ادامه به مزایای برداشت و ارزیابی معابر به صورت مکانیزه اشاره کرد و گفت: افزایش دقت در شناخت عیوب آسفالت، امکان بودجه ریزی صحیح در خصوص آسفالت مورد نیاز سطح معابر شهر، سر عت و تسریع در شناسایی ایرادات فنی معابر، پیش بینی عمر آسفالت، اولویت بندی دقیق امور بهسازی را فراهم خواهد کرد.

 سلطانی عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: خروجی اطلاعات مربوط به برداشت، مکانیزه انجام و تحلیل خواهد شد و بر روی سامانه ثبت و توسط مدیران شهرداری شیراز به راحتی و آسانی قابل ارزیابی و بهره برداری خواهد بود و اجرای هرگونه عملیات بهسازی و مرمت دقیقا بر اساس نوع میزان و آسیب وارده صورت خواهد گرفت.

سلطانی ادامه داد: پایش و مکانیزه و بهره گیری از سیستم روسازی معابر بر ارزیابی کار آمد و موثر وضعیت موجود روسازی در شبکه معابر و اولویت بندی دقیق ترمیم و بازسازی روکش آسفالت، بهترین روش را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: در همین راستا جهت همکاری و تعامل فی ما بین شورای اسلامی شهر شیراز، جلسه ای مشترک با شرکت آزمایشگاه  فنی و مکانیک خاک برگزار شد و پیرامون مباحث ارزیابی وضعیت معابر شهری و همکاری شورا و شهرداری با شرکت مذکور، بحث و تبادل نظر شدو مقرر گردید  معاونت فنی و عمرانی شهرداری جهت پیگیری و قرارداد با شرکت مذکور اقدامات لازم را صورت دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه