English

آیت الله شیخ عیسی قاسم:

شعر و هنر دریچه موثر امر به معروف و نهی از منکر است

رهبر نهضت شیعیان بحرین شعر و هنر را دریچه‌ای موثر در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست.

شعر و هنر دریچه موثر امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در دیدار رئیس و مسئولان برگزار کننده کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر، توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از نیازهای ملت‌های مسلمان برشمرد و با اشاره به اهمیت این واجب الهی تاکید کرد: ملت های مسلمان برای رهایی از دست حاکمان ظالم راهی جز احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بعد اجتماعی آن ندارند.

حجت الاسلام مختاری رئیس کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از روند برگزاری این کنگره در شهرستان ساوجبلاغ هدف اصلی برگزاری این کنگره را ایجاد پیوند بین آحاد جامعه و فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست.

امام جمعه هشتگرد با اشاره به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مکتب و سیره معصومین یکی از راه‌های مهم ترویج این واجب الهی را ایتفاده از روش‌های نوین و کارآمد برشمرد.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام حسین علاءالدین دبیر کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به بخش جبهه مقاومت این کنگره از استقبال شاعران و نویسندگان غیر ایرانی از فراخوان این کنگره خبر داد و از دو ملت ایران و بحرین در سنگر مقاومت اسلامی به عنوان دو برادر و همسنگر یاد کرد.

وی همچنین از برگزاری اختتامیه دومین دوره بخش داستان این کنگره در ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه