English

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

بخش کجور ظرفیت های بی نظیری دارد

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کجور ظرفیت های بی نظیری دارد، گفت: کجور دارای ظرفیت صنعت دامپروری، گردشگری و کشاورزی است اما باید بپذیریم که رویکردهای سنتی دیگر در این بخش ها جواب نمی دهد.

بخش کجور ظرفیت های بی نظیری دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی محسنی نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور که به میزبانی روستای انگاس برگزار شد، اظهار داشت: 26 درصد اقتصاد کشورها بر روی تعاونی هاست اما درکشور ما زیر پنج درصد است.

وی با بیان اینکه مهاجرت جوانان از معضلات نگران کننده در بخش کجور است، ادامه داد: طبق آمار در سال 50 جمعیت روستایی کشورمان 75 درصد بود اما امروز 71 درصد جمعیت کشور شهرنشین و تنها 29 درصد در روستاها ساکن هستند.

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم مهاجرت معکوس داشته باشیم باید زیرساخت ها را در روستا فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کجور ظرفیت های بی نظیری دارد، افزود: کجور دارای ظرفیت صنعت دامپروری، گردشگری و کشاورزی است اما باید بپذیریم که رویکردهای سنتی دیگر در این بخش ها جواب نمی دهد.

محسنی بیان داشت: یک سرمایه گذار بخش خصوصی به تنهایی حاضر است که هفده هزار میلیارد تومان در حوزه انتخابیه ما سرمایه گذاری کند و فقط کافی است تا شعار رفع موانع تولید از سر راه این سرمایه گذار برداشته شود.

وی با اشاره به موضوع تخریب سازه های روستایی در خارج بافت، تصریح کرد: باید روستاییان را با خوش نشین ها جدا ببینیم و اگر قرار است یک روستایی منزل کوچکی در زمین روستایی خود بسازد، جبهه نگیریم و رأی به تخریب ندهیم بلکه از روستاییان حمایت کنیم تا به روستاها بازگردند و فعالیت های اقتصادی و اشتغال داشته باشند.

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درباره قانون البرز مرکزی در بخش کجور گفت: بحث البرز مرکزی در بخش کجور باید برطرف شود و البته در قانون هم آمده است که موضوع محیط زیست نباید مانعی برای سرمایه گذاری در بخش کجور شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه