English

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

دفتر سرمایه‌گذاری شرق مازندران تأسیس می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تأکید کرد: دفتر سرمایه گذاری شرق مازندران برای محرومیت زدایی و جذب سرمایه‌گذاران تأسیس می‌شود.

دفتر سرمایه‌گذاری شرق مازندران تأسیس می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری این اداره‌کل ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران در حوزه سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: همه ما به‌عنوان یک خانواده هستیم و با هدف کمک به ساختار اداره‌کل در کنار هم هستیم.

وی با اشاره به اینکه مهم عملکرد ما هست، ادامه داد: جابجایی‌ها تنها برای استفاده از تجربیات افراد است که در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف می‌توان استفاده کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه همه معاونت‌ها مهم هستند اما معاونت سرمایه‌گذاری می‌تواند از حساسیت بالایی برخوردار باشد که نیازمند توجه و برنامه‌ریزی دقیق است، افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سطح توقعات استان و استانداری بالاست که با توجه به ظرفیت‌های استان در این حوزه، باید برنامه‌ریزی‌های مطلوب و مناسب صورت گیرد.

وی افزود: 500 روستای مازندران در اولویت 3 اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی است که تاکنون 200 روستا شناسایی شده که باید معاونت سرمایه‌گذاری برای این اولویت مهم برنامه‌ریزی داشته باشد.

برزگر با تأکید بر اینکه برای کمک به توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری همانند غرب استان در شرق مازندران هم دفتر سرمایه‌گذاری راه اندازی می‌شود، خاطرنشان ساخت: پروژه‌ها و برنامه‌ها در این حوزه هدفمند و با محوریت معاونت سرمایه‌گذاری در یک ساختار سیستماتیک در هر بخش تشکیل تا شاهد خروجی خوبی در این حوزه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه