English

حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی:

دانشجویان با مطالبه‌گری مدیران را بیدار میکند

امام جمعه میناب گفت: دانشجویان قشر مطالبه‌گر هستند و مدیران را با مطالبه‌گری بیدار میکند.

دانشجویان با مطالبه‌گری مدیران را بیدار میکند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام  و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک روز بیمه و داوطلبان هلال احمر گفت: همه مردم خود را بیمه کنند و متولیان امر بیمه برای بیمه‌شدگان آسان کنند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان هلال احمر خدمات خوبی در سراسر به مردم ارائه می‌کنند و منشا خدمت بسیاری هستند گفت: دانشجو موذن جامعه است و باعث بیداری جامعه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه دانشجو مردم را به بیداری دعوت خواهد کرد اضافه کرد: دانشجویان در پیروزی انقلاب، تسخیرلانه جاسوسی آمریکا، دفاع مقدس، علم و فناوری، بسبج سازندگی، برنامه های سیاسی و انتخابات با شور و نشاط حضور داشته‌اند.

وی با بیان اینکه دانشجویان مدافعین حرم و امنیت جامعه‌اند و همیشه پیشگام بوده‌اند افزود: قشر عظیم دانشجو باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته شوند.

امام جمعه میناب در ادامه گفت: دانشجویان قشر مطالبه‌گر هستند و مدیران را با مطالبه گری بیدار میکند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع اشتغال با محوریت اقتصاد دریامحور تصریح کرد: دریا ظرفیت اقتصادی بسیار عظیمی دارد و شهرهای ساحلی اقتصاد آن ها باید دریا محور شود تا از ظرفیت عظیم دریا استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در پایان افزود: متولیان امر اقتصاد دریا محور را رونق دهند تا مردم جویای کار اشتغال پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه