English

در حین گشت و کنترل صورت گرفت؛

کشف و ضبط ۱۸ قبضه سلاح شکاری/ جمع آوری دام های هوایی در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، بابل، ساری و میاندورود ۲۱ متخلف شکار و صید را به همراه ۱۸ قبضه سلاح شکاری، لاشه یک رأس بز وحشی، ۴ قطعه ماهی و چهار رشته دام ماهیگیری غیرمجاز دستگیر و مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرهای فریدونکنار، بابلسر و آمل بیش از ۸۰ رشته دام و پایه دام صید غیرمجاز پرندگان را جمع آوری کردند.

کشف و ضبط 18 قبضه سلاح شکاری/ جمع آوری دام های هوایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در آمل مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی ( مناطق گلاز لهر، دابودشت، اندوار، کوهستان فیس عبدالمناف، گزنک لاریجان، لهر لاریجان،  سیاه بیشه ( لاکوه ) و نیاک لاریجان) 12 شکارچی غیرمجاز به همراه 12 قبضه سلاح شکاری و لاشه یک رأس بز وحشی دستگیر و از دو صیاد یک رشته تور ماهیگیری سالیک،یک دستگاه لنسر و 4 قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

در این مأموریت ها، مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل 20 رشته دام هوایی صید پرندگان را جمع آوری و 4 قطعه پرنده گرفتار در دام هوایی را رهاسازی کردند.

در فریدونکنار، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی 12 رشته دام هوایی صید پرندگان راجمع آوری و 24 عدد پایه دام را تخریب کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی (اراضی آیش اجاکسر 8 رشته دام هوایی جمع آوری و 16 عدد پایه دام را تخریب کردند.

در بابل مأموران یگان حفاظت محیط زیست(محیط بانی بندپی) این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز به همراه 2 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز به همراه 4 قبضه سلاح شکاری دستگیر و در مأموریت دیگری حین گشت و کنترل در حاشیه رودخانه تجن از صیاد غیرمجاز یک رشته تور ماهیگیری سالیک کشف و ضبط کردند.

در میاندورود، مأموران نمایندگی حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی دو رشته دام ماهیگیری غیرمجاز را جمع آوری کردند.

متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه