English

حسین سعیدی خبر داد؛

درآمد ۳۱۴درصدی گمرکات هرمزگان در هشت ماهه سال جاری

مدیرکل گمرک شهید رجایی از رشد ۳۱۴ درصدی درآمد گمرکات استان به ارزش ۳۱هزار میلیارد تومان خبرداد.

درآمد ۳۱۴درصدی گمرکات هرمزگان در هشت ماهه سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین سعیدی در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان ضمن ارائه خلاصه‌ای از عملکرد هشت ماه سال جاری گمرکات استان، گفت: میزان صادرات در گمرکات استان هرمزگان طی این مدت به میزان ۲۵ میلیون تن به ارزش دو میلیون و ۹۸۰ هزار و ۸۳۱ میلیارد ریال است که این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص میزان واردات از گمرکات استان هرمزگان عنوان کرد: در هشت ماهه سال جاری شش میلیون تن کالا به ارزش ۲۶۱۷ هزار میلیارد ریال که از لحاظ تناژی سه‌درصد و از نظر ارزش ۴۳۵ درصد رشد داشته است.

سعیدی با بیان اینکه ترانزیت خارجی و داخلی به ترتیب در ۴۸درصد و ۲۴درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، افزود: عمده کالاهای صادراتی انواع فلزات، مواد پلاستیکی، محصولات صنایع شیمیایی، محصولات معدنی و محصولات صنایع غذایی به کشورهای امارات متحده عربی، چین، عمان، ترکیه و هند می باشد.

به گفته مدیرکل گمرک شهید رجایی، عمده کالاهای وارداتی برنج، پلاستیک، گوشت، ماشین آلات و سایر مواد معدنی از کشورهای چین هند، امارت متحده عربی، آلمان، ایتالیا می باشد که در مجموع درآمد گمرکات استان هرمزگان مبلغ ۳۱هزار میلیارد تومان بوده است.

در پایان این نشست حسین سعیدی ناظر گمرکات هرمزگان به همراه ابراهیم مرادیان مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان از اسکله شهید رجایی و انبارهای برنج، گندم، ذرت بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه