English

۱۰۰۰ فقره وام بانک مهر ایران به شرکت های دانش بنیان پرداخت می شود

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۰۰۰ فقره وام به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌کند و این اقدام در جهت تحقق شعار سال و در چارچوب تفاهم‌نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می شود.

۱۰۰۰ فقره وام بانک مهر ایران به شرکت های دانش بنیان پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، امیر حسینی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد در سالروز پانزدهمین سال تاسیس بانک مهر ایران، با اشاره به این که در حال حاضر ۴۳۰ هزار یزدی یعنی ۳۵ درصد مردم این استان در این بانک حساب دارند،‌ گفت: استان یزد رتبه اول ضریب نفوذ جمعیتی را در کشور از این حیث به خود اختصاص داده است.

حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بدون انجام هیچگونه فعالیت تجاری با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۰۰۰ فقره وام به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌کند و این اقدام در جهت تحقق شعار سال و در چارچوب تفاهم‌نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می شود.

️حسینی تأکید کرد: ر اساس تفاهم‌نامه بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این بانک 1000 فقره وام قرض الحسنه بدون نیاز به گردش حساب به شرکت های دانش‌بنیان پرداخت می‌شود.

وی افزود: مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بانک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور رئیس کل بانک مرکزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی برگزار شد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در یزد گفت: افزایش سقف وام قرض‌الحسنه اشخاص حقیقی به ۲۰۰ میلیون تومان و اشخاص حقوقی به ۵۰۰ میلیون تومان از سوی بانک مرکزی، اعطای مجوز به بانک‌های قرض‌الحسنه برای پرداخت حقوق کارکنان نهادهای دولتی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، از جمله اقداماتی است که توسط این مقامات صورت گرفته است.

وی یکی از طرحهای در دستور کار این بانک را اجرای طرح کالابانک در جهت رونق خرید کالای ایرانی ذکر کرد و گفت: در قالب این طرح، یک کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به مشتریان بدون نیاز به کسب معدل حساب و سپرده‌گذاری با کارمزد ۴ درصد اراده می‌شود تا بتوانند از پذیرنده های متنوعی که شامل نمایندگی‌های مجاز شرکتهای تولیدی داخل کشور هستند، خرید کالای ایرانی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه