English

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

همکاری ۴۵۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان مرکزی

طی ۹ ماهه امسال بیش از ۴۵۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان مرکزی همکاری داشته است.

همکاری ۴۵۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ضمن اعلام این خبر گفت: تعداد ۴۵ وکیل نیکوکار در میز خدمت حقوقی کمیته امداد حضور فعال و آماده خدمت رسانی به ولی نعمتان تحت حمایت هستند.

وی افزود: با توجه به همکاری تنگاتنگ این نهاد و مرکز و کانون وکلای استان ، بیش از ۹۰ پرونده مددجویی در راستای ارائه خدمات حقوقی اعم از (ارائه مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست و شکوائیه ، تنظیم لایحه دفاعیه و حضو در جلسات دارسی ) به وکلای نیکوکار استان ارجاع و به نتیجه رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه تمامی مددجویان تحت حمایت به استناد تبصره قانون آیین دادرسی مدنی مصوب ۱۸ اسفند ۹۴ از پرداخت هزینه‌های دادرسی در محاکم قضایی معاف هستند، بیان داشت: در ۷ ماهه امسال ۱۵۰مددجوی تحت حمایت از معاضدت ، ۴۰۰ نفر از آموزش مجازی و ۸۵۰ نفر از آموزش حضوری کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.

مومنی اظهار داشت: با توجه به همکاری تنگاتنگ این نهاد و مرکز و کانون وکلای استان ، پرونده‌های مددجویی در راستای ارائه خدمات حقوقی اعم از (ارائه مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست و شکوائیه ، تنظیم لایحه دفاعیه و حضور در جلسات دارسی ) به وکلای نیکوکار استان ارجاع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه