English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

کشف بیش از ۳۵ تن انواع مواد مخدر طی ۹ ماه گذشته

سردار رهام بخش حبیبی گفت: طی ۹ ماه گذشته، ۶۵ باند موادمخدر شناسایی و منهدم و بیش از ۳۵ تن انواع موادمخدر از آنها کشف شده است.

کشف بیش از ۳۵ تن انواع مواد مخدر طی ۹ ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس امروز ۱۰ دی ماه در نشست خبری در خصوص عملکرد و اقدامات نه ماهه پلیس فارس در حوزه پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا، پلیس فتا و امنیت اقتصادی را تشریح کرد و اظهار داشت: طی چند روز اخیر ۲۳ نفر از اعضای ۷ باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند که به ۱۶۰ فقره انواع سرقت شامل ٢٠ فقره سرقت به عنف، ۴۲ فقره سرقت اماکن خصوصی،  ۴۰ فقره سرقت منزل، ٧ فقره سرقت خودرو و ۵۰ فقره قاپ زنی اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس ارزش اموال مسروقه بر اساس برآورد های کارشناسی شده را بیش از  ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طی ۹ ماه گذشته ۳۱ هزار و ۹۶۹  فقره انواع سرقت کشف شده است.

کشفیات پلیس فارس

وی ادامه داد: طی ۹ ماه گذشته  ۱۷۶۳ خودرو توقیف و میزان ارزش کشفیات کالای قاچاق را بیش از  ۵۶۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

سردار حبیبی همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط پلیس فتا گفت: باتوجه به افزایش بسیاری از جرائم در فضای مجازی، طی ۹ ماهه نخست سال  ۱۵۲۷ متهم در ارتباط با جرائم فضای مجازی همچون کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند. 

او گفت:در ۹ماهه گذشته ۸ باند قاچاق اسلحه غیر مجاز منهدم که از آنها ۳۷۳ اسلحه جنگی، ۹۷۵ اسلحه شکاری کشف و ۱۱۱۵ نفر در این رابطه دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی فارس همچنین به دستگیری  ۲۴۵  اراذل و اوباش در طی ۹ ماه گذشته در استان و تحویل آنان به مراجع قضایی خبر داد و گفت: طی این مدت، ۶۵ باند موادمخدر شناسایی و منهدم و بیش از ٣٥ تن انواع موادمخدر از آنها کشف شده است.

سردار حبیبی در ادامه بیان کرد: ۳۷۷۷ متعاد متهاجر جمع آوری و به کمپ ها و مراکز بازپروری تحویل داده شده است.

کشفیات پلیس فارس

وی در پایان گفت: در ارتباط با قاچاق مواد مخدر ۹۷۳۰ متهم در سطح استان دستگیر که در این عملیات ها ۶۹۶ خودرو و ۱۶۵ موتور سیکلت از قاچاقچیان توقیف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه