English

طی ۹ ماهه سال جاری صورت گرفت؛

اجرای بیش از ۳۵۰۰ طرح کشاورزی توسط مددجویان کمیته امداد در اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ طرح کشاورزی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ایجاد شده است.

اجرای بیش از 3500 طرح کشاورزی توسط مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی بسترسازی و تقویت طرح های کشاورزی را یکی از بهترین زمینه های اشتغال مددجویی عنوان کرد و اظهار داشت: در 9 ماهه امسال بیش از 3 هزار و 500 طرح اشتغال با هدایت و راهبری شغلی در بخش کشاورزی برای مددجویان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 267 میلیارد و 933 میلیون تومان به مجریان طرح های کشاورزی تسهیلات پرداخت شده، ادامه داد: اعطای این تسهیلات در زمینه اجرای طرح های کشاورزی و گلخانه کوچک مقیاس، دامداری و دامپروری، پرورش ماهی و سایر آبزیان، پرورش طیور و زنبورداری بوده است.

رضایی بیشترین آمار طرح های اجرایی را در زمینه دامپروری مطرح کرد و افزود: در این مدت 2 هزار و 899 طرح مددجویی برای فعالیت در زمینه دام و طیور اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، افزایش تولید و اشتغال در حوزه کشاورزی را موثر در رشد تولید و اشتغال در سایر بخش ها مطرح کرد و افزود: برنامه ریزی صحیح و برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی، به منظور افزایش بهره‌وری اقتصادی، گسترش سطح دانش و استفاده از فناوری‌های جدید در رشته‌های کشاورزی و مشاغل مرتبط، از جمله مهم‌ترین برنامه ها برای اشتغال پایدار مددجویان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه