English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری ۲ سارق باغ های شهرستان آران و بیدگل / اعتراف متهمین به ۱۴ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق باغ های شهرستان آران و بیدگل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و اعتراف متهمان به 14 فقره سرقت خبر داد.

 دستگیری 2 سارق باغ های شهرستان آران و بیدگل / اعتراف متهمین به 14 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از باغداران شهرستان آران و بیدگل مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات از باغ های آنها موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان تحت پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و ادله لازم، نهایتاً  رد پای 2 سارق سابقه دار را در این سرقت ها به دست آورده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بودند اما وقتی با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس روبرو شدند به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به 14 فقره سرقت از باغ های شهرستان  اقرار کردند که در این خصوص تمام مال باختگان شناسایی و با تنظیم شکایت آنان متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ تُرکیان در خاتمه اظهار داشت: به باغ داران توصیه می کنیم در نگهداری اموال و تجهیزات خود دقت لازم را داشته و برای پیشگیری از سرقت یک نگهبان مطمئن را بکارگیری کنند و یا تجهیزات ایمنی، ضد سرقت و دزدگیر را در باغ خود نصب نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه