English

طی ۲۴ساعت گذشته صورت گرفت؛

دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش در شهرستان کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که با مزاحمت ها و اقدامات شرارت آمیز خود آسایش ساکنان شهر کاشان را سلب کرده بودند ، خبر داد.

دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش در شهرستان کاشان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  ایرج کاکاوند در تشریح این خبر اظهار کرد:طی ۲۴ساعت گذشته ، طرح جمع آوری اراذل و اوباش با هدف ایجاد آرامش و امنیت و شکستن ابهت پوشالی اراذل و اوباش در سطح شهر کاشان اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با پیگیری های صورت گرفته و بهره گیری از شگردهای پلیسی محل مخفیگاه متهمان را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات ضربتی ، متهمان که دارای سوابق متعدد مجرمانه بودند بدون وارد کردن خسارت مالی و جانی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی قمه ، چاقو و پنجه بکس کشف کردند  .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در خاتمه با بیان این مطلب که متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ، خاطر نشان کرد: پلیس کاشان به کسانی که در صدد نا امن کردن جامعه هستند اجازه جولان نخواهد داد و در کمترین زمان ممکن با هرگونه مظاهر علنی بی نظمی و هنجارشکنی با قاطعیت تمام برخورد خواهد نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه