English

صبح امروز:

فرماندار ایلام از محل برگزاری کنکور سراسری سال۱۴۰۲ بازدید کرد

فرماندار ایلام به همراه مدیرکل بازرسی استان ، معاون سیاسی فرماندار ، مدیریت آموزش وپرورش شهرستان ، مسئولین و معاونین دانشگاه ایلام ، صبح روز پنجشنبه۲۹دی ماه از محل برگزاری آزمون سراسری دانشگاه ایلام بازدید کردند.

 فرماندار ایلام از محل برگزاری کنکور سراسری سال1402 بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالصاحب نادری طی این بازدید گفت: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم صورت گرفته تا تمامی امکانات مورد نیاز داوطلبین در دانشگاه محل برگزاری آزمون سراسری به نحو احسن فراهم شده تا دواطلبین بتوانند به خوبی آزمون خود را پشت سر بگذارند.

فرماندار در ادامه در خصوص نحوه برگزاری کنکور امسال گفت: داوطلبان در ۲ نوبت در دی ماه امسال و تیرماه سال آینده دروس تخصصی رشته‌های خود را آزمون می‌دهند و بهترین نمره کسب شده برای داوطلب در این ۲ مرحله لحاظ می‌شود.

نادری تصریح کرد: داوطلبان رشته تجربی صبح و متقاضیان زبان‌های خارجی عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته‌های علوم انسانی و ریاضی - فنی صبح و داوطلبان رشته هنر عصر روز جمعه آزمون می‌دهند.

وی اظهار داشت : مهمترین حوزه امتحانی در سطح استان متعلق به دانشگاه ایلام با چهار هزار و ۱۵۳ نفر است که از این تعداد ۲ هزار ۲۸۴ نفر داوطلب خانم و یک هزار و ۸۶۹ نفر داوطلب آقا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه