English

مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین خبر داد؛

آغاز معرفی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال اقتصاد مقاومتی در قالب بند ب تبصره ۱۶

مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین از آغاز معرفی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال اقتصاد مقاومتی در قالب بند ب تبصره ۱۶ برای متقاضیان واجد شرایط خبر داد.

آغاز معرفی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال اقتصاد مقاومتی در قالب بند ب تبصره 16

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مهدی نیکجو مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین از آغاز معرفی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال اقتصاد مقاومتی در قالب بند ب تبصره 16 برای متقاضیان واجد شرایط خبر داد و در ادامه گفت: اعتبار این تسهیلات بالغ بر 220 میلیارد تومان می باشد.

این مسئول در خصوص چگونگی ارائه تسهیلات به متقاضیان گفت: بررسی اولیه طرح ها که در قالب عرصه های کشاورزی، دامپروری، صنایع تبدیلی، عرصه های تولیدی، دانش بنیان، صنایع دستی و بیش از 640 عرصه و رسته و مشاغل خانگی می باشد توسط قرارگاه اقتصاد مقاومتی انجام می شود و پس از تائید، به بانک های عامل جهت اعطای تسهیلات معرفی خواهند شد که سقف اعطای تسهیلات اشتغال 150 میلیون تومان با باز پرداخت 7 ساله می باشد.

نیکجو با اشاره به روند ثبت نام تصریح کرد : متقاضیان جهت ثبت نام به سامانه ebsvame.ir مراجعه نموده و با توجه به نوع فعالیت و مجوز دستگاه اجرایی را انتخاب نمایند، صدور مجوز مشاغل خانگی در سامانه مذکور آنی می باشد.

وی در پایان گفت: کلیه متقاضیان در رسته ها و مشاغل خانگی نیز می توانند با مراجعه به سایت mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir نسبت به اخذ مجوز های مربوطه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه