English

آغاز احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نجف آباد وتیران وکرون

عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نجف آباد و تیران کرون آغاز شد.

آغاز احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نجف آباد وتیران وکرون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان در مراسم احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نجف آباد وتیران وکرون گفت: بخاطر تمرکز زدایی ودرراستای توسعه اقتصادی  همه جانبه شهرستانهای استان عملیات اجرایی احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون  آغاز می شود.

مسعود گلشیرازی با بیان اینکه عملیات احداث نخستین ساختمان دفتر نمایندگی اتاق در شهرستان‌های شهرضا، سمیرم و دهاقان انجام شده است، بیان کرد: بسیار خوشحال هستیم که کلنگ احداث دومین دفتر نمایندگی اتاق اصفهان با حضور فرماندار، شهردار،اعضای شورای راهبردی و فعالان اقتصادی خوشنام شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون به زمین زده شد.

وی ضمن تقدیرو تشکر از فرمانداری و اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف آباد درجهت واگذاری زمین مورد نیاز گفت: مصالح مورد نیاز احداث این مکان قبلا تهیه شده انشا الله با همت جمعی در کمتر از یکسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید و محل و مأوایی برای برقراری میزهای گفتمانی میان صاحبان کسب و کار و محلی برای توسعه اقتصاد استان و شهرستان باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد نیز دراین مراسم گفت:شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون در زمینه صنعت در استان  وحتی کشور بسیار فعال  می باشند .

موسی مباشری اظهار داشت: باتوجه به پتانسیل های بسیار بالای صنعتی در  منطقه ضرورت دارد از بخش خصوصی در رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال دفاع کنیم.

در ادامه فرماندار شهرستان نجف آباد ضمن تقدیر وتشکر از مسئولین اتاق بازرگانی استان اصفهان خواستار آن شد که در ساخت وتکمیل وبهره برداری از ساختمان دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان درشهرستان نجف آباد  بطور جدی اقدام نمایند.

 شهردار نجف آباد نیز دراین مراسم با تقدیر و تشکر از هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: ایجاد دفتر منطقه‌ای در نجف آباد بر اساس یک طرح مطالعاتی دقیق بوده و انشاءالله زمینه‌ساز رشد اقتصادی منطقه و استان خواهد شد.

عبدالرسول امامی اعلام داشت: شهرداری نجف آباد ضمن حمایت و همراهی از صنعتگران و توسعه صنعت  درجهت ساخت دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی آمادگی همکاری  را دارد.

به گزارش موج؛ در ادامه این مراسم از شهردار، فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی نجف آباد به پاس همراهی در فرآیند تخصیص زمین و آغاز احداث ساختمان دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در این شهرستان‌ها تقدیر  و در پایان کلنگ احداث دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در زمینی به مساحت 900 مترمربع  درشهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون باحضور مسئولین به زمین  زده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه