English

در ایام مبارک دهه فجر در شرکت واگن پارس اراک صورت گرفت:

انعقاد قرارداد فروش ۴۰۰ دستگاه واگن باری لبه بلند در اراک

قرارداد فروش ۴۰۰ دستگاه واگن باری لبه بلند روز چهارشنبه همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر بین شرکت واگن پارس مپنای اراک و شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان منعقد شد.

انعقاد قرارداد فروش 400 دستگاه واگن باری لبه بلند در اراک

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مرتضی ملانژاد مدیرعامل شرکت واگن‌ پارس مپنا اراک در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران، بیان داشت: همکاری شرکت سریر با واگن پارس در قالب یک قرارداد انبوه حدود ۴۰۰ دستگاهی خواهد بود که امروز قرارداد ۱۰۰ دستگاهی آن منعقد شد و تا پایان بهمن‌ماه جاری تحویل شرکت بهره‌بردار می‌شود.

وی ارزش هر واگن را ۷۰ هزار یورو عنوان کرد و افزود: تمام شرایط برای تولید و تحویل به هنگام این میزان واگن در شرکت واگن‌پارس فراهم است.

ملانژاد بیان داشت: شرکت واگن پارس مپنا در حال حاضر تولید هزار دستگاه انواع واگن شامل تولید واگن های باری ، مسافری و مترو را در دستور کار دارد که امیدواریم در زمان منعقد شده تحویل دهیم.

مدیر عامل شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان نیز در این آیین گفت: تاکنون قرارداد ۴۰۰ دستگاه واگن با شرکت واگن پارس مپنا منعقد شده و پیش‌بینی می‌شود سال آینده تا ۸۰۰ دستگاه واگن لبه بلند با واگن پارس قرارداد منعقد کنیم.

مهدی گلشنی درخصوص دلیل انتخاب واگن پارس برای تولید این واگن ها افزود: این شرکت بزرگترین تولیدکننده خودروهای ریلی در سطح خاور میانه است و افتخاری است که این همکاری مشترک را انجام دهیم.

وی رقم این قرارداد به لحاظ ریالی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در فاز نخست دانست و گفت: پیش بینی می شود که با اجرای این قرارداد حدود ۲۰۰ میلیون تن کیلومتر در سال به جهت حمل مواد معدنی و حمل محصولات صادراتی به ظرفیت ناوگان اضافه شود. این واگن ها در مسیر یزد برای هلدینگ چادرملو استفاده خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه