English

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در پیامی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و همه اقشار مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، گفت: پیام ملت در راهپیمایی 22 بهمن، ایستادگی برای حفظ انقلاب اسلامی با وجود تمام سختی ها است.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یوم الله ۲۲ بهمن؛ مظهر پیروزی حق بر باطل و حماسه مقاومت و آزادی خواهی ملتی است که با استعانت از ذات الهی، با رهبری معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و با مشارکت گسترده و میلیونی و همچنین تقدیم خون شهدای والامقام، ایستادگی، پایمردی و جانفشانی به اسلام را در تاریخ ثبت نمودند.

اکنون در 44 سالگی انقلاب و در این مقطع حساس که مورد هجمات اقتصادی و جنگ روانی دشمنان قسم خورده نظام قرار داریم، بایستی بیش از پیش با اتحاد و همدلی، یار و یاور نظام و رهبری باشیم و در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور آگاهانه خود را به منصه ظهور رسانده و با تجلی وحدت امت، توطئه های دشمنان و بدخواهان را نقش برآب کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل، یوم الله ۲۲ بهمن را به مردم شریف استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم با تلاش های عالمانه و صادقانه و بی منت، خداوند متعال خلعت زیبای خدمت به خلق را زیبنده همه ما بگرداند.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه