English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبرداد:

اولین شهرک تولید محتوای دیجیتال کشور در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: جلسه در راستای راه اندازی شهرک تولید محتوای قزوین که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری است برگزار شد و طبق تفاهم ابتدایی، با مشارکت سازمان اوقاف و ایرانسل اولین شهرک محتوای دیجیتال کشور در قزوین ساخته خواهد شد.

 اولین شهرک تولید محتوای دیجیتال کشور در قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،جلسه ساخت اولین شهرک تولید محتوا در استان قزوین با حضور دکتر خاموشی رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، دکتر عباسی آرند مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، استاندار قزوین و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این خصوص گفت: جلسه در راستای راه اندازی شهرک تولید محتوای قزوین که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری است برگزار شد و طبق تفاهم ابتدایی، با مشارکت سازمان اوقاف و ایرانسل این شهرک محتوا ساخته خواهد شد.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: این شهرک شامل قالب های مختلف تولید محتوای پلتفرم های اینترنتی و مجازی، سینما و هنر و رسانه را در بر خواهد گرفت و زیرساخت های آن در این شهرک تولید محتوا ایجاد خواهد شد و جزییات موارد اجرایی و بازه زمانی آن تا کمتر از یکماه دیگر به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اهداف ایجاد این شهرک و جامعه هدف آن عنوان کرد: مقام معظم رهبری جمله فاخری بیان فرمودند که؛ اگر من امروز رهبر نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری نشان می‌دهد. ما نیز آنچه که برای ساخت شهرک تولید محتوا پیگیر آن هستیم، یک مرکز متمرکز با امکانات روز فضای دیجیتال، پویانمایی و پلتفرم های مجازی است که این ظرفیت ایجاد خواهد شد که شرکت های دانش بنیان، هنرمندان و مجموعه هایی که در حوزه تجاری سازی حوزه پویانمایی و پلتفرم های مجازی فعالیت دارند بتوانند در این فضا به طور متمرکز فعالیت اقتصادی و فرهنگی خود را انجام دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین

وی اضافه کرد: امیدواریم که این اقدام به تولید محتوای کامل و جامع با فرمت های مختلف همچون پادکست، پویانمایی، جلوه های ویژه در عرصه سینما و غیره در این شهرک کمک کند تا هم حوزه فرهنگ و هم حوزه فضای مجازی و هم جوانان فعال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی که در پلتفرم های مختلف تولید محتوا می کنند از امکانات این فضا بهره مند شوند. 

حجت الاسلام مجیدی در پایان با اشاره به اینکه این شهرک اولین مرکز تولید محتوا در کشور می باشد گفت: شهرک تولید محتوای دیجیتال که مصوبه هیات وزیران نیز می باشد می تواند بعنوان یک مرکز جامع در کشور در زمینه های مذکور خدمات گسترده ای را به جامعه هدف ارایه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه