English

استاندار فارس در حاشیه بازدید از نمایشگاه مد و لباس‌ عنوان کرد؛

ایجاد مرکز رشد، برای حمایت از فعالان حوزه پوشاک اسلامی

استاندار فارس از ایجاد مرکز رشد، به منظور حمایت همه جانبه از فعالیت های انجام شده در حوزه‌ تولید پوشاک اسلامی خبر داد.

ایجاد مرکز رشد، برای حمایت از فعالان حوزه پوشاک اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در حاشیه بازدید از نمایشگاه مد و لباس که در هتل هما شیراز برگزار شده است، با اشاره به اینکه نمایشگاه مد و لباس شیراز با استقبال بسیار قابل توجهی از سمت بانوان شیرازی مواجه شده است، گفت: با توجه به حجم بازدیدها، دستگاه های متولی اجرای این نمایشگاه دو روز دیگر مدت بازدید را برای عموم تمدید کرده‌اند؛ این نمایشگاه تا چهارشنبه پیش رو، میزبان بانوان خواهد بود.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه عرضه پوشاک اسلامی خواسته و مطالبه جدی بانوان فارسی بوده است، افزود: دائما از جانب بانوان مطالبه می شد که پوشاک اسلامی و مناسب به شکل مناسبی عرضه شود. این نمایشگاه شروعی برای این خواسته عمومی است؛ علاوه براینکه عرضه پوشاک اسلامی توسعه می یابد، طراحی و تولید و توزیع پوشاک مناسب و در شأن بانوان گسترش می یابد.

ایمانیه از همکاری سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن عفاف و حجاب، سازمان صمت، استانداری فارس، شهرداری شیراز و موسسه های فرهنگی هنری بخش خصوصی در برپایی این نمایشگاه تقدیر کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه در ایجاد ارتباط با تولید کنندگان کشوری و تولید کنندگان استانی بسیار موثر است. توسعه تولید پوشاک مناسب در حوزه ایجاد اشتغال نیز نقش بسزایی دارد.

نماینده عالی دولت در فارس، بر ضرورت فراهم شدن حضور طراحان خوش سلیقه و خوش فکر استان در عرصه تولید پوشاک تاکید کرد و گفت: در جریان بازدید امروز، جلسه ای تشکیل شد و تصمیماتی در جهت افزایش زمینه‌ی حضور تولید کنندگان، توزیع کنندگان و طراحان فارسی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه این گونه نمایشگاه ها بصورت فصلی در شیراز برگزار خواهد شد، افزود: از فعالان عرصه پوشاک اسلامی، از جمله طراحان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان با تسهیلات قرض الحسنه حمایت خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه