English

پیام تبریک فرمانده انتظامی کاشان به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان

فرمانده انتظامی کاشان در پیامی نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی کاشان به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در بخشی از  پیام سرهنگ ایرج کاکاوند به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان آمده است:

 نیمه شعبان روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی(س) فرخنده‌ترین روز خلقت است؛ اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری در تب انتظار یگانه منجی خود می‌سوزد و انسانیت ظهور پرچمدارحکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار نشسته است.

در نظام جمهوری اسلامی ایران، سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است که به حق شایستة این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

نام گذاری روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت به عنوان هفته  بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) انتخابی بجا و شایسته بوده و در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی این عزیزان در صیانت از ارزش های ناب دین مبین اسلام است.

اینجانب، میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) را به مردم شریف و ولائی منطقه کاشان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، همکاران خدوم و سربازان گمنام امام زمان(عج) تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل بیت (ع) مسئلت می‌نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه