English

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سوادکوه خبر داد؛

عملیات خط کشی در ۱۱۲ کیلومتر از راههای شهرستان سوادکوه

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سواد کوه از اجرای عملیات خط کشی در سطح محورهای اصلی این شهرستان بطول ۱۱۲ کیلومتر در آستانه سال نو با هدف ارتقای ایمنی خبر داد.

عملیات خط کشی در 112 کیلومتر از راههای شهرستان سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهرداد سلیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات خط کشی در سطح محورهای پر تردد گدوک - پل سفید، هفت تن – شیرگاه و شیرگاه به زیرآب به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این استان در دستور کار خود قرار داد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سواد کوه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قیبل تأمین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها، شانه سازی، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطرنما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره از ابتدای سال تا به امروز بود.

گفتنی است از 10400 کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار 916 کیلومتر در سوادکوه قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه