English

معاون سیاسی استانداری ایلام:

احسان و نیکوکاری مبنای دینی و شرعی دارد

معاون سیاسی استانداری ایلام گفت: در جامعه‌ای که احسان و نیکوکاری به‌عنوان یک کارکرد ارزشمند مورد توجه است ایستایی وجود ندارد و جامعه به سمت بالندگی حرکت می‌کند.

احسان و نیکوکاری مبنای دینی و شرعی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، محمدسبحان حسنی در آیین تجلیل از فعالان حوزه احسان و نیکوکاری اظهار داشت: احسان و نیکوکاری مبنای دینی و شرعی دارد و در فرهنگ مردم کشور ما پیشینه درازی دارد.

وی اضافه کرد: در جامعه‌ای که احسان و نیکوکاری به‌عنوان یک کارکرد ارزشمند مورد توجه است ایستایی وجود ندارد و جامعه به سمت بالندگی حرکت می‌کند زیرا افراد نسبت‌به هم احساس مسئولیت داشته و دیگران را در داشته‌های خود سهیم می‌کنند.

حسنی اضافه کرد: در کشور ما خوشبختانه بدلیل اعتقادات دینی و مبنای فرهنگی اقشار مختلف مردم در حوزه احسان و نیکوکاری پای کار هستند که این امر بسیار ارزشمند بوده و باید از پیش‌قدمان این امر تقدیر کرد تا این فرهنگ نهادینه شود.

وی با اشاره به این‌که توانمندسازی نیازمندان موضوع مهمی است که باید به‌صورت ویژه به آن توجه شود افزود: ظرفیت‌های مطلوبی وجود دارد و باید جهت آموزش و مهارت‌آموزی نیازمندان اقدام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پتانسیل‌های بالایی در جوانان جهت هدایت، حمایت و مهارت‌آموزی وجود دارد و باید از فرصت جوانی جمعیت به‌نحو احسنت بهره برد زیرا این موضوع می‌تواند در توانمندسازی سایر اقشار جامعه مؤثر باشد.

حسنی در پایان گفت: بدون شک اجر و پاداش کارهای نیک در پیشگاه خدا محفوظ است و قطعاً در این دنیا نیز نیکوکاران اجر امور خیر خود را خواهند گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه