English

امام جمعه کرمانشاه:

بنا به تاکید رهبر انقلاب اقتصاد رکن است و باید اساس کار قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقتصاد رکن است و باید در سال جدید مورد توجه قرار بگیرد و نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم.

بنا به تاکید رهبر انقلاب اقتصاد رکن است و باید اساس کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر یکی از اهداف غرب را ناامید کردن مردم و نسل جوان عنوان کرد و افزود: برجسته سازی نقاط ضعف نیز از اهداف آنان است که مسوولان کشور در جهت اصلاح این ضعف‌ها گام بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه بنیه هوشیاری و علمی مردم مهم و از نقاط بارز کشور است، اضافه کرد: ۲۲ بهمن سال گذشته با همه مشکلات و ناراحتی‌ها مردم حضور پرشوری در راهپیمایی این روز داشتند و خارجی ها در جهت تغییر این مسیر هستند.

وی یادآور شد: با وجود تمام مشکلات، نقاط قوت زیادی داریم، فناوری هسته‌ای، پیشرفت‌های بهداشتی و درمانی، هوا فضا، دفاعی، موشکی، پالایشگاه‌ها و روابط سیاسی از مسائلی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.

 

حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان، گفت: باید حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و اگر افرادی روزه‌خواری کردند باید تذکر دهیم.

وی افزود: ماه رمضان را باید حفظ و نگه داریم و در این ماه باید مانند عید نوروز به جنب و جوش بیفتیم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ماه رمضان تقوای انسان را تقویت می‌کند، گفت: نتیجه ماه مبارک رمضان تقواست که انسان را بیشتر به خدا نزدیک می‌کند.

آیت الله علما مهمترین راز همه عبادات را طهارت جان و روح دانست و افزود: تا آخر عمر باید نماز بخوانیم، یاد خدا باشیم و تا آنجایی که می‌شود روزه بگیریم و برای رضای خدا قدم برداریم.

وی با اعلام اینکه یکی از مواردی که باعث افزایش معنویت انسان می‌شود، روزه ماه مبارک رمضان است. اظهار داشت: روزه رمضان نقش اساسی در پرورش روح انسان دارد لذا باید در بزرگی این ماه مبارک تفکر کرد.

آیت الله علما در ادامه عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام بعد از عیدفطر با پنج روز روزه گرفتن، رمضان را بدرقه می‌کرد.

وی گفت: فقط اسم رمضان از بین ۱۲ ماه در قرآن آمده و در روایتی قرآن در ماه رمضان نازل شده است. این ماه از یک عظمت و بزرگی خاصی برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه