English

استاندار فارس:

پیشنهادات عملیاتی خود را در راستای تحقق رشد تولید و مهار تورم ارائه دهید

استاندار فارس در دیدار با دبیر و اعضای هیأت رئیسه اتاق تعاون فارس گفت: پیشنهادات خود را برای رشد تولید و مهار تورم، که قابلیت عملیاتی شدن هستند، ارائه دهید؛ سهم و نقش خود را در این زمینه ایفا کنید.

پیشنهادات عملیاتی خود را در راستای تحقق رشد تولید و مهار تورم ارائه دهید

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه در جمع اعضای هیات رئیسه و دبیر اتاق تعاون فارس، خواستار ارائه پیشنهادات این مجموعه برای مهار تورم شد و گفت: پیشنهادات خود را برای رشد تولید و مهار تورم، که قابلیت عملیاتی شدن هستند، ارائه دهید؛ سهم و نقش خود را در این زمینه ایفا کنید.

استاندار فارس با اشاره به ۴۲۰ تعاونی مسکن در استان، خواهان حل مشکلات این تعاونی ها شد و افزود: توقع دارم در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ مشکلات عمده این تعاونی ها مرتفع شود؛ برای این اقدام همکاری های لازم صورت می پذیرد.
 
ایمانیه از نقش تعاونی ها در تولید ناخالص ملی سخن گفت و اظهار داشت: بررسی های جامع و کاملی انجام شود تا درصد تولید ناخالص ملی استان، توسط تعاونی ها مشخص شود، سپس تا پایان سال هدف گذاری نمایید و در جهت تحقق رشد این درصد حرکت کنید.
 
وی همچنین خواستار ارائه حجم سرمایه گذاری تعاونی ها در سال ۱۴۰۲ در استان شد و ادامه داد: تعاونی های استان می توانند صندوقی در قالب قرض الحسنه تاسیس نمایند و با تزریق مبلغی بصورت ماهیانه، از نقدینگی آن در راستای ارتقا و بهبود فعالیت ها و اقدامات خود استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه