English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خبرداد؛

آغاز دور‌ه آموزش تخصصی ویژه آتش نشانی های شمال استان اصفهان در کاشان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: با توجه به اهمیت آموزش های تخصصی و به روز بودن آتش نشانان دور‌ه آموزش تخصصی ویژه آتش نشانی های شمال استان اصفهان در کاشان برگزار شد.

آغاز دور‌ه آموزش تخصصی ویژه آتش نشانی های شمال استان اصفهان در کاشان

مصطفی محتشمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان کرد: با توجه به اهمیت آموزش های تخصصی و به روز بودن آتش نشانان در جهت آمادگی های لازم در جریان عملیات های پیش روی آنان و در راستای افزایش توان علمی و عملی پرسنل امدادی این دوره جهت آتش نشانان شهرداری های شمال استان و بخشداری های شهرستان کاشان، توسط آتش نشانی کاشان در حال برگزاری است.

مصطفی محتشمیان در مورد موضوعات آموزشی این دوره افزود: مبانی حریق، تصادفات جاده ای، امداد ونجات، تکنیک های تهویه و تخلیه دود، پمپ و آبرسانی در عملیات اطفاء حریق، احیاء همگانی و کمک های اولیه و آشنایی با دستگاه های تنفسی بصورت تئوری و عملی با برنامه ریزی های قبلی توسط مربیان و کارشناسان مربوطه به آتش نشانان آموزش داده می شود.

محتشمیان با اشاره به حساس بودن حرفه و شغل آتش نشانی عنوان کرد: آموزش و فراگیری یک ضرورت اجتناب ناپذیر در سازمان آتش‌نشانی و رکن اصلی در این حرفه است، که آتش نشانان با حضور در کلاسهای آموزشی، مهارت‌های تخصصی لازم را فرامی‌گیرند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اضافه کرد: در این دوره آتش نشانانی از شهرهای برزک، مشکات، ابوزیدآباد و بخشداریهای قمصر و برزک طی ۱۴ روز آموزش های لازم را در محل سالن آموزشی ستادمرکزی سازمان آتش نشانی کاشان فرا خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه