English

امام جمعه کرمانشاه:

قدرت ارتش ایران امروز در دنیا زبانزد است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی زیر سایه اسلام در منطقه و دنیا قدرتمند است.

قدرت ارتش ایران امروز در دنیا زبانزد است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز ۲۸ فروردین در نشست با فرماندهان، مسئولین و کارکنان یگان‌های ارتش در کرمانشاه،با اشاره به قدرتمند بودن ایران اسلامی در منطقه و دنیا، اظهار کرد: زیر سایه اسلام و به برکت تلاش‌های مجاهدانه نیروهای ارتش، سپاه و ... امروز در منطقه و دنیا قدرتمند هستیم و دشمنان و در صدر آنها آمریکا جرات جسارت به ایران اسلامی را ندارند.

آیت الله علما تاکید کرد: زیر سایه اسلام و با شعار "ما می توانیم" امروز در داخل کشور بالگرد و موشک می سازیم و در منطقه و دنیا قدرتمند هستیم و همه اینها در حالیست که در دوران قبل از انقلاب کاملا وابسته به بیگانگان بودیم و حتی سیم خاردار هم نداشتیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امام(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و روی پای خود ایستادن را به ما یاد داد، گفت: در دوران قبل از پیروزی انقلاب ما برای سفت کردن یک پیچ هواپیما وابسته به آمریکا بودیم و امروز بدون اذن ارتش و سپاه یک کشتی هم نمی تواند از تنگه هرمز عبور کند و آسمان و زمین و دریا را در اختیار داریم.

آیت الله علما سپس با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا زبانزد است، گفت: امنیتی که امروز همه ما داریم و باید قدردان آن باشیم، به برکت مجاهدت نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و... بدست آمده است. 

وی در ادامه اشاره ای هم به گرانی ها و مشکلات اقتصادی موجود داشت و گفت: گرانی داریم که البته بخشی از این گرانی ها جهانی بوده و خاص کشور ما نیست، با این حال مدیران و مسئولان باید تدابیری بیاندیشند تا مشکلات مردم کم شود.

آیت الله علما با بیان اینکه دشمنان هیچگاه دست از دشمنی با نظام ما بر نمی دارند، گفت: امام (ره) همواره اصرار داشت که مردم باید آگاه و در جریان امورات باشند تا پای انقلاب بمانند و در این راستا پرداختن به جهاد تبیین ضرورت امروز کشور است. همه باید در حوزه جهاد تبیین پای کار آمده و نزدیکان و اعضای خانواده خود را در جریان دستاوردهای انقلاب و اقتدار کنونی کشور در منطقه و دنیا بگذاریم.

وی در ادامه اشاره ای هم به هوشیاری و زمان شناسی ملت با بصیرت ایران اسلامی داشت و گفت: در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی ناامید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه