English

رئیس شورای عالی استان مازندران:

فعالیت‌ها و خدمات شورای شهر و شهرداری چالوس بسیار ارزنده است

رئیس شورای عالی استان مازندران با اشاره به اینکه فعالیت‌ها و خدمات شورای شهر و شهرداری چالوس بسیار ارزنده است، گفت: این شورا همواره تملکات و جابه جایی‌های مختلفی را انجام می‌دهد که همین فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی سبب توسعه متوازن شهری شده است و آینده روشن‌تری برای چالوس در پیش است.

فعالیت‌ها و خدمات شورای شهر و شهرداری چالوس بسیار ارزنده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، باقر بهاری در آئین افتتاح دفتر شورای اسلامی شهر چالوس با قدردانی از تلاش‌های شورای اسلامی شهر چالوس به شهروندان اظهار داشت: شورای اسلامی شهر چالوس فعالیت‌های بسیار ارزنده‌ای دارد و همواره تملکات و جابه جایی‌های مختلفی را انجام می‌دهد که همین فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی سبب توسعه متوازن شهری شده است و آینده روشن‌تری برای چالوس در پیش است.

رئیس شورای عالی استان مازندران ادامه داد: شورای اسلامی شهر چالوس باعث افتخار است و این ساختمان تازه تأسیس، برازنده این شورا است و خدمت صادقانه به مردم بیشتر گسترش خواهد یافت.

افتتاح ساختمان شورای شهر چالوس

وی خاطرنشان ساخت: چند سال قبل، قرار بود در مرکز استان نیز ساختمانی تحت نام «خانه ملت» برای شورای عالی استان‌ها، نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی احداث شود که این طرح فعلاً متوقف ماند ولی این موضوع در چالوس محقق شد.

بهاری افزود: از صابر سام دلیری رئیس شورای اسلامی شهر چالوس و دیگر اعضای شورای شهر و همچنین دکتر مسعود یعقوبی شهردار چالوس و نیز همه اعضای شوراهای ادوار گذشته چالوس بابت همه تلاش‌ها و خدماتشان به مردم تشکر و قدردانی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه