English

در سال ۱۴۰۱ انجام شد؛

جلوگیری از ۷۸۲۵ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در قم

در سال 1401، عوامل اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از 7 هزار و 825 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری و آن‌ها را تعطیل کرده‌اند.

جلوگیری از 7825 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری پیشگام برخورد با ناهنجاری‌های مختلف در سطح شهر است که وظایف مختلفی در راستای انتظام بخشی سطح شهر و بهبود وضعیت‌های مختلف رفع سد معبر، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی روزبازارها، پاکسازی معابر و ساماندهی مشاغل شهری، ساماندهی گاراژهای تفکیک غیرمجاز پسماندهای خشک، جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها و.... را بر عهده دارد.

در این راستا به اذعان شهروندان، وضعیت شهر قم در مقایسه با حدود 10 سال قبل در این حوزه‌ها با رشد قابل‌توجهی در برخوردها و بهبود شرایط روبرو شده است.

 در سال 1401 ، عوامل اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از 7 هزار و 825 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری و آن‌ها را تعطیل کرده‌ است.

همچنین در سال گذشته رفع سد معبرهای مختلفی شامل بیش از 20 هزار صنوف، 219 وانت‌بار، 57 مورد چرخ طوافی، هزار و 478 دست‌فروش و 44 مورد سه‌چرخ نیز در سطح صورت گرفته است.

در راستای رفع معضلات آسیب‌های اجتماعی نیز در مجموع 3 هزار و 38 نفر جمع‌آوری‌شده بودند که شامل هزار و 986 نفر مرد، 661 نفر زن و 391 کودک بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه